min rubrik

Hahahahhaha sofie fråga:

Du skrev: är pauline kissnödig?

Jag är här för att svara på seriösa frågor och uppfattar inte frågor som innehåller fula ord som seriösa.



Jag har JÄTTE TRÅKIGT!


Jag sitter nog och väntar på tjejorna, men jag vet int hurre blir med det.

Varför klagar alla på att dom inte hör vad jag säger? :o. alla säger att jag pratar för fort, och på olika dialekter blandat i ett. Men är de så konstigt när jag e upp vuxen så? Jag har stark norrländska, östgötska, och typ gnällbälte (fattar inte varför det heter så, men vissa anser att det e väldigt gnällit) så lägger man ihop allt antar jag att jag pratar norösbälte, haha!


hade ingen ny bild på bara mig :]

//line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0