måste leva ändå

Hejsan, just nu är det en väldigt deppig tid. Eftersom vi fått lite nyheter angående min far, men jag klarar inte av att skriva om det nu.

Jag klarar av att vara glad ändå, tack vare mina underbara vänner, men det vilar där baki. Ibland funkar inget när jag tänker på det. Hjärnan stannar och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det är som om allt andra säger och gör gå skit fort, själv står jag bara å glor. Jag vet inte om jag ska skrika, gråta eller bara fly därifrån. Men jag försöker att bara tänka på annat.

Jag vill ha fullt schema nu, så hör av er ni som vill hitta på något!

Till helgen blir det iaf kultur natt och bodensaren Ida på övernattning ;p

 

//line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0