Kvinnokropp hittad ...

Kvinnokropp hittad

Luleå.
Elisabeth Odhammar försvann den 5 april. I förmiddags hittades kroppen av en kvinna i ett skogsparti vid Lövskär.

Vid 10.30-tiden idag påträffade polisen en död kvinnokropp i skogen kring Lövskär. Den döda kvinnan är med all sannolikhet Elisabeth Odhammar som anmäldes försvunnen den 5 april. Anhöriga har underrättats. Polisens tekniker har varit på platsen och vi misstänker i nuläget inget brott. Kroppen ska enligt rutinerna föras till Umeå för en rättsmedicinsk obduktion. Den förnyade sökningen i området var ett led i ny bearbetning av tidigare inkomna tips.


Nu är hon som försvann alltså hittad, känns väldigt skönt, men det var så nära mig, jag har gått upp på vägen inte så långt ifrån där hon hittades i lövskärsskog. Tänk om det skulle varit vi :O. jag skulle bli helt förstörd om jag hittade en död människa! //line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0