jobbiga besked och rolig natt

Igår var jag hos min sjukgymnast, fick reda på att det bara e 50 % chans att mina knän kmr "överleva" hela gymnasiet, faaan! Han sa att det är lika bra att jag vet det från början, och kan motarbeta det. Jag ska inte bryta ihop över det här, nu ska jag bara kämpa ännu mer, och jobba ännu hårdare för att klara det! Jag vill, jag vill, jag vill, nej jag ska, jag ska, jag SKA klarat, utan dans, utan att kunna röra mig är jag inte jag. Och om jag inte är jag vem ska jag vara då? Alla andra är ju upptagna, jag är Pauline! Och Pauline kan dansa och kommer dans 4ever!


Här kmr lite bilder från film kvällen med sofie!


toppen!



när trött humorn kmr kan mkt vara roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0