idag!

Nu har jag just kommit hem från skolan och stan med Ida. Det blev en lång vit kofta ;p. träffade även syster Annelie på stan. (några fler också då, men syrran å jag..det ahr ju inte alltid varit så bra.)

Nu har jag iaf fått min "tag" till hissen. Och jag har pratat med min mentor (danslärare) bella om min knäskada. När hon sa: men kmr du å klara utbildningen då? Blev jag riktigt rädd! Men det e klart att jag kmr! Förövrigt så är Bella en jätte kul och gullig människa.

Idag var det tänkt att Ida skulle göra hål i naveln, men jag vet inte riktigt hur det blir med det.

Själv ska jag inte göra hål i naveln, visst är det snyggt å så men men. Jag ska tatuera mig iaf! Timvisare som visar 7 i nacken, för morfar. Och någon text på svanken.. "från vaggan till graven" kanske. Och tvillingarnas tecken på "främre höftbenet"
förövrigt så kan jag ju berätta att Nicoles nyckel "försvann" idag, undra om det kom te rätta. men det gjorde den nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0