3 gånger är en vana

Nu sitter jag å lyssnar på alvin och gänget we will rock you. Haha så söta!


Nu har jag alltså gått 3 dagar i skola, det känns riktigt bra stor trivs! Väldigt roligt att inte känna någon innan, så alla i klassen e helt nya, redan lärt känna många. Ida känns det som jag känt jätte länge! Skit kul grupp!

Nu måste jag bara få tag i skolsköterskan som inte verkar finnas :s hehe, iaf när jag får tag på henne så ska min knäskada dokumenteras sen får jag hisskort wihoo! Mkt trapp! Handikappad :(

Imorn har vi nån typ friluftsdag det blir nog bra det med.

Känner mig i övrigt väldigt glad :D det ända deppiga e pappas..men det orkar jag inte skriva om.


//line


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0